Klachtenprocedure
De medewerkers, coaches en trainers van Hylke Bonnema B.V./ Academie voor Opstellingen doen hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch zou het kunnen gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent of dat u een klacht heeft. We bespreken het graag met u en komen graag samen tot een oplossing. Mocht dit niet zo zijn dan kunt u een officiële klacht indienen.
Er zijn een aantal stappen die genomen moeten worden om een klacht in te dienen.
Stap 1: Wij ontvangen een klacht over een training graag schriftelijk binnen een week na afloop van de gevolgde training op het e-mailadres: info@hylkebonnema.nl. Klachten die na deze datum binnen komen worden niet meer in behandeling genomen.
Stap 2: Uw klacht wordt geregistreerd in ons klachtenregister. Binnen 5 werkdagen zal contact met u worden opgenomen. Wij proberen altijd om samen met u tot een oplossing te komen.
Stap 3: De uiteindelijke afspraak die met u gemaakt is ontvangt u van ons schriftelijk per e-mail. Dit zal uiterlijk 5 werkdagen na de wederzijdse overeenstemming gebeuren.
Is er geen overeenstemming bereikt dan kun u zich wenden tot de geschillencommissie. Hylke Bonnema B.V. is lid van de NRTO en u kunt als cursist gebruik maken van de Geschillencommisie van de NRTO. Zij zullen de klacht in behandeling nemen.